Klachten

Heeft u klachten of feedback? Laat het ons weten!

Bij Tandartspraktijk Schiedam-Noord waarderen we uw mening en streven we naar een hoge patiënttevredenheid. Uw feedback is essentieel om onze zorg en service voortdurend te verbeteren. Wilt u uw suggesties of complimenten met ons delen? Laat het ons gerust weten, we horen graag van u!

Klacht indienen

Mocht het voorkomen dat u niet tevreden bent over een behandeling of informatie die u heeft ontvangen, dan kunt u dit het beste direct bespreken met uw behandelaar of de praktijkmanager. Dit kan zowel mondeling als schriftelijk. U kunt uw klacht op de volgende manieren kenbaar maken:

  • Per e-mail

  • Middels een brief

  • Telefonisch

  • Persoonlijk aan de receptie of in een behandelkamer

Oplossen van klachten

In veel gevallen zal een gesprek met uw behandelaar al veel onduidelijkheden oplossen. Het is belangrijk dat wij op de hoogte zijn van uw ontevredenheid zodat we gezamenlijk naar een oplossing kunnen zoeken.

Als het gesprek niet genoeg oplevert

Indien u na het gesprek met uw behandelaar nog steeds niet tevreden bent, kunt u uw klacht indienen bij de KNMT, de beroepsvereniging waar wij bij zijn aangesloten. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal kosteloos tussen u en uw tandarts bemiddelen met als doel een oplossing te vinden.